Alközponti megoldások – Asterisk

Mindenki használ telefont, minden cég munkatársai telefonálnak. A gyakoriságot és szokásokat viszont optimalizálni kell, sőt, ez akár versenyelőnyt is jelenthet! A legmodernebb alközpontok megfelelnek az elvárásoknak, legyen az gazdasági, technológiai vagy humán.

Csökkenhetnek a költségei

  • Genesys
  • A kimenő hívások megfelelő, költséghatékony útvonalának kiválasztásával jelentős költségcsökkentés érhető el.
  • Telephelyei között akár ingyenes hívások is kezdeményezhetők.
  • Emeltdíjas hívások letilthatók.
  • Magánjellegű hívások egyszerűen elkülöníthetők.

Növelheti hatékonyságát

  • Genesys
  • Nem lesznek elveszett hívásai, nem lesz elveszett ügyfél, megrendelés.
  • Hasznos, közérdekű, reklám üzeneteket adhatunk át egyszerűen ügyfeleinknek.
  • Munkatársainak nem kell a hívások kapcsolgatásával, "útbaigazítással" időt töltenie.
  • Nem kell üzenetfelvétellel és átadással bajlódnia kollégáinak.

Együttműködő partnerünk, az Euronet és mi is az Asterisk alközponti megoldást ajánljuk.

Az Euronet komplett alközponti megoldást szállít, szükség esetén felméri az igényeket és az alközpontot Call-, Contact Centerekhez integrálja, vagy együtt vezeti be ezeket, igény szerint.